Monday, August 3, 2009

Sibuk.

Alasan favourite. Hahaha. Honestly, memang gua sibuk these past few weeks. Apa nak buat, kuli orang. Harapan gua agar blog ini tidak menjadi seperti moyang-moyangnya dahulu (mati secara perlahan-lahan).

Banyak perkara telah berlaku kebelakangan ini; yang baik, yang buruk, yang kelat dan yang manis. Memang lumrah kehidupan manusia, selagi diri masih bernyawa, selagi itu ia tidak akan sunyi dari didatangi kejadian-kejadian untuk dihisab serta dinilaikan. Samada anda mendapat pengajaran atau tidak, that's a different story. Anyway, mungkin terlalu overkill kalau gua ingin coretkan setiap event di sini.

Sarra? Yeah, dia masih tabah seperti first time gua jumpa dia dulu. Mulutnya kerap ternganga-nganga seperti ingin membalas perbualan gua. Mengingatkan gua kepada... ikan piranha. Hahaha. Maafkan mulut abi nak. Abi terlalu banyak menonton Animal Planet.

Oh ya, Nabila dan family melawat gua sekeluarga pada ahad lepas. Seronok. Gua rasa, adalah beberapa bulan juga gua dan Ita berhenti mengadakan Super Sunday Lunch. Syukur kerana gua masih tidak kekok untuk 'beraksi' di dapur. Everything went out smoothly. Harapan gua sekeluarga agar mereka tidak serik untuk berkunjung lagi.

p/s: Tanggal 19 Julai lepas, termaktublah sudah 8 tahun gua bercinta dengan Norhasnita Zakaria. Tinggal 42 tahun je lagi untuk jubli perak. Alah, lelap-lelap mata, pegi balik Gedangsa, lepak-lepak Ikano, konpem kita akan sampai punya (Insya-Allah kalau ada umur).

3 comments:

  1. farid..ina baru tau nama penuh ita sebenarnya..haha!

    ReplyDelete
  2. haha...agaknyer selama nih ape yg ina dok teka nama ayg erk abg? hehe...sibuk sgt lah abi sarra nih. nak bawak anak bini jalan pon no time...

    ReplyDelete