Sunday, April 5, 2009

Usaha. Usaha. Usaha. Tawakal. Usaha Balik.

Alhamdulillah, syukur gua ke hadrat Ilahi kerana dengan rahmatnya, hati dan minda gua terbuka untuk menerima ilmu-ilmu yang sebelum ini agak asing bagi gua. Semua ilmu yang gua peroleh ini berkaitan ke arah kebaikkan anak gua. Sungguhpun begitu gua rasa masih banyak lagi yang perlu gua pelajari dan perjalanan gua, Ita dan Sarra masih jauh. Insya Allah, gua dan Ita akan terus melangkah bersama-sama Sarra.

patah sayap bertongkatkan paruh,
patah paruh bertongkatkan siku,
patah siku bertongkatkan dagu,
patah dagu bertongkatkan kuku

Gua takkan sia-siakan harapan dari Sarra dan amanah dari Allah S.W.T yang telah diletakkan di atas bahu gua. Whatever it takes, gua akan pastikan satu hari nanti Sarra akan memandang tepat ke mata gua dan berkata "Sarra sayang Abi dan Ummi".

1 comment:

  1. anak kite..hanya kite yang tau ape kelebihan yang die ade..orang luar hanya nampak akan kekurangan die..itu anugerah Allah yang tak ternilai buat kite. bersyukur sangat sebab kite diberi peluang untuk merasa jadi 'ummi & abi'...sarra anak kite, tiade sesiape berhak say anything to our luvly doter! becoz, no body is perfect!!!!! ummi sayang sangat kat kamu berdua!

    ReplyDelete